Netvisorissa on käyttökatko alkaen perjantaina 21.10. klo 19:00 ja päättyen maanantaihin 24.10. klo 06:00
Lue myös ajantasainen Netvisorin oma tiedote. Päivitämme myös tätä tiedotetta jos asiaan tulee uutta tietoa.
Tuona aikana myös ekassan Netvisor integraatio on pois käytöstä eli ekassasta ei voi lähettää tapahtumia Netvisoriin.
Jos kassasi on käytössä tuona aikana, lähetä tapahtumat käyttökatkon jälkeen.

Käytännön ohje riippuu siitä, onko ekassassa automaattinen tapahtumien lähetys käytössä, eli lähettääkö kassa automaattisesti myynnin heti Netvisoriin. Voit tarkistaa onko automaattinen lähetys käytössä Asetukset -> Netvisor -> Lähetystapa.

Jos teillä on tarve käyttää ekassaa käyttökatkon aikaan, katso alla olevat ohjeet:

a. Jos automaattinen kassatapahtumien lähetys on käytössä:

  • Poista Netvisor integrointi käytöstä ennen huoltokatkoa (perjantaina 21.10. klo 19:00). Asetukset -> Netvisor, poista Käytössä -raksi -> Tallenna:


  • Tee vain pakolliset toiminnot esim. kassamyynti. Älä tee esim. inventointia tai kirjaa tuotteita varastoon.
Huoltokatkon jälkeen:
  • Ota Netvisor takaisin käyttöön. Asetukset -> Netvisor, aseta Käytössä -raksi -> Tallenna


  • Lähetä tapahtumat käyttökatkon ajalta manuaalisesti päiväkohtaisesti (Raportit -> Kassatapahtumien lähetys Netvisor-järjestelmään):


  • Varmista että kaikkien tapahtumien lähetys onnistui. Tapahtumien kohdalle tulee vihreä symboli


  • Lähetä muut käyttökatkon päivät vastaavasti.

b. Jos automaattinen kassatapahtumien lähetys ei ole käytössä, niin ei tarvitse tehdä muuta kuin lähettää tapahtumat vasta käyttökatkon jälkeen.

Jos myymäläsi on suljettu huoltokatkon viikonlopun aikaan, teidän ei tarvitse tehdä mitään. Varmista vain huoltokatkon jälkeen, että Netvisor toimii taas normaalisti, tarkista esim. ensimmäiset tapahtumat.

Lisätietoja tarvittaessa puh. 010-085 999

Palaa ohjeisiin